ȘTIRI:

WINNER –SISTEM IT INOVATIV BAZAT PE INTELIGENȚĂ ARTIFICIALĂ ȘI REALITATE AUGMENTATĂ

27 Jul 2021

WINNER

WINNER – WORKFORCE INTELLIGENT NEURAL ENTERPRISE REVOLUTION – SISTEM IT INOVATIV BAZAT PE INTELIGENȚĂ ARTIFICIALĂ ȘI REALITATE AUGMENTATĂ PENTRU EVIDENȚA ȘI MENTENANȚA STRUCTURILOR COMPLEXE DE RESURSE SI MIJLOACE FIXE ALE COMPANIILOR ȘI INSTITUȚIILOR.

 

OBIECTIVE

 

Creșterea gradului de colaborare între întreprinderi centrate pe domeniul TIC prin realizarea unei platforme bazata pe inteligență artificială și realitate augmentată pentru evidența și mentenanța structurilor complexe de resurse si mijloace fixe ale companiilor și instituțiilor, cu rolul de a eficientiza activitatea echipelor de mentenanță din teren.

Modul inovativ de prognozare ce va oferi previziuni exacte privind cererea de lucru pe teren, inclusiv capacitatea de a evalua și de a aplica factori externi care influențează cererea de încărcare la locul de muncă

Soluția va planifica continuu și automat optimizarea volumului de lucru, luând în considerare evenimente neașteptate pentru a asigura cele mai eficiente sarcini și rute.

 

 

 

ACTIVITĂȚI

ETAPA 1 – Investitii inițiale

 

  • Achizitia de hardware si software TIC necesar în desfasurarea activitatilor de cercetare-dezvoltare

ETAPA 2 – Activitați de Cercetare Industriala

  • Stadiul actual in domeniu
  • Stabilirea specificatiilor tehnice ale prototipului
  • Proiectarea prototipului de laborator
  • Dezvoltarea prototipului de laborator
  • Testarea prototipului de laborator
  • Achizitie instrumente si echipamente folosite in cercetare-dezvoltare

 

ETAPA 3 – Activitați de Dezvoltare Experimentala

  • Proiectarea si realizarea prototipului
  • Testarea prototipului

 

ETAPA 4 – Activitați de Informare si publicitate

  • Anunt/ comunicat de presa privind începerea proiectului
  • Realizarea de etichete autocolante pentru echipamentele achizitionate prin proiect
  • Participare conferinte/targuri de specialitate
  • Realizarea de panouri de informare
  • Anunt/ comunicat de presa la finalizarea proiectului

 

ETAPA 5 – Activitați de management de proiect

  • Raportarea activitatilor desfasurate si a rezultatelor obtinute
  • Monitorizarea si raportarea cheltuielilor realizate
  • Achizitia si derularea serviciilor de audit final al proiectului.

 

Galerie foto

REZULTATE

Inovează întreținerea activelor prin transformarea modului în care comenzile de procesare vor parveni tehnicienilor. Fluxurile de lucru configurabile vor permite realizarea de procese ghidate si standardizate pentru fiecare tip de lucru. Accesul în timp real la biroul de back-office va permite tehnicienilor să răspundă direct solicitărilor clienților în domeniu.

Sistemul va fi dezvoltat special pentru analiza operațiunilor de teren, instrumentele de business intelligence vor fi utilizate de către directori, manageri și dispeceri atât pentru informații în timp real, cât și pentru informații istorice.